Då blev det tisdag 15/3

Äntligen tisdag den 15 mars då,som jag har längtat.Innan ortoped besöket tog jag och fixade till lite vårfint hemma...nu blir det turkost för hela slanten i vardagsrummet :) Supernöjd är jag :))

   



Synd att bilden blev så mörk.

Sen var det dags för besöket hos ortopeden,träffade Överläkaren som utförde mortons operationen.Han sa att jag tydligen har en nervknuta som jag kliver på.Jag fick en kortisonspruta och ska sen tillbaka om 6 veckor.Det kan bli en ny operation för att förhöja tålederna,det får jag troligen veta då.
Jag ska vara så stilla som möjligt i 2 dagar inte belasta foten,så jag är sjukskriven denna vecka ut.

Blunda om ni inte vill se vart jag fick sprutan !!  ;P

   

Fick en tjockis fot att gå på....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0