Dagarna flyr..helgen 13-15 maj

Dagarna flyr och nu är det helg igen...

Fredag:Jobbade dagen,Patrik kom på jobbet och "snodde" bilen av mig på sin rast.Han skulle låna den till match direkt efter han slutat.Då blev det till att ta bussen för mig,jag hoppade av i Birsta och gick hem resten av vägen.Synd bara att det va så trist prommis väder.
Hela eftermiddagen och kvällen var det hockey på tvn :)

Idag har Christer köpt årskorten,så nu är vintern räddad ;P

       

Lördag:
Solen vet tydligen inte om att jag har ledig helg för han lyser med sin frånvaro.Jag har tagit tvättstuga istället och Christer är på jobbet.

Nu ska jag ta och göra en äppelkaka på ägg jag köpt av Erica




Hög,gul och säkert supergod :)).Väntar med att smaka till "gubben " kommer hem från jobbet,för då blir det kaffe :)

Det blev en film på eftermiddagen "Arthur & de två världarna" inte så tokig
Arthur och de två världarna omslag Den sista filmen i Luc Bessons trilogi om Arthur och Minimojerna tar vid där den föregående slutade. Vi kan frukta det värsta. Maltazard har vuxit sig stor och är nu ovan jord, fast besluten om att erövra vår värld. Arthur och hans vänner Minimojerna måste överlista Maltazard en gång för alla och för det krävs stor uppfinnesrikedom och mycket tur. Oväntade händelser får oväntade resultat.

Söndag: Trist väder idag också,men jag tog en liten prommis före frukosten.Sen så har jag haft så jädrans ont i foten hela dagen.

Vi har intagit sofforna hela dagen :P
Såg en film också,en riktigt bra film tycker jag."Conviction" en sanningsfilm

Conviction omslag När Bettys bror fälls för mord börjar en 18 år lång kamp mot systemet. Övertygad om broderns oskuld börjar Betty studera juridik så att hon själv kan försvara sin bror i rättssalen!

Nu ska Christer snart fixa middag...det blir pizza från Royal ;P

Sen blir det hockey för hela slanten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0