Helg då 16-17 sep

Fredag: Köpte garn ..ska ju testa sticka en tröjja.Så det blev mycket stickande idag ;P
Kollade på en film,den gick att se inte mer "Get low"

The Funeral party omslag I åratal har folket i den lilla staden i Tenessee varit rädda för den mytomspunne enstöringen Felix Bush. En gång var han en intelligent och rastlös ung man men nu sägs det att han har mörka krafter och är djävulens hantlangare. Till slut har Felix fått nog av ryktena. Han kliver in på begravningsbyrån och beställer sin egen begravning, som ska hållas medan han fortfarande lever! En gång för alla vill han höra vad folk säger om honom och själv berätta sanningen om varför han valt att leva som en eremit. Det är dags att avslöja den mörka hemlighet som varit dold i mer än 40 år.

Middagen åt vi tillsammans med lite  Allsvensk hockey ;P

Lördag:
Vaknade ganska så tidigt,Christer hade stuckit på jobbet redan vid 05 tiden.Jag tog och gick på en långsam prommis,det var bara 5 grader ute...nu börjar kylan komma.

När gubben kom hem blev det middag och hockeytittning,jag snodde ihop en hemmapizza.



Timrå vann matchen på straffar :))
Såg även en mycketbra film på kvällskvisten "The courageous heart of Irena Sendler"
The Courageous Heart of Irena Sendler omslag "Irene Sendler är en ung socialarbetare i Warzawaghettot under det tidiga 1940-talet. Hennes verkliga mål är dock att till varje pris skydda de judiska barnen från att deporteras till dödslägren. Som en del av ett underjordiskt nätverk påbörjar hon ett av historiens mest spektakulära räddningsuppdrag...

Söndag: Har rivit upp min stickning 3ggr,tycker att den blivit för vid varje gång.Nu hoppas jag att detta ska bli bra :S
Christer åkte iväg en sväng till farmor,jag var bara hemma och bråkade med stickorna ;P
Annars så har vi inte gjort någonting alls idag,mer än en lite prommis.

Såg en film på kvällen "Flykten från Bastöy" ,den va bra
Flykten från Bastöy omslag Året är 1915. Den avlägsna ön Bastøy i norska fjorden utgör en ökänd pennalistisk uppfostringsanstalt för ungdomsbrottslingar. Hit skickas den unge rebellen Erling, med endast en tanke i bagaget – att till varje pris fly. Stellan Skarsgård gör en av huvudrollerna i denna verklighetsbaserade biosuccé om mod, kamratskap och uppror.

Sen vill jag bara säga: Jag hatar folk som röker på balkongen så det går in till andra som inte vill ha nån jäkla cigarettrök inne!!!

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0