Helgen 2-4 sep

Fredag: Va med Sandra en snabbis på Birsta,jag skulle på apoteket för att köpa lite medicin mot min förkylning,Jag blev super snuvig i planet på väg hem.

Tröck i mig 2 alvedon på kvällen så vi kunde gå och se lite hockey.Gu vad jag längtar till det börjar på riktigt :)

Timrå vann över Brynäs :)

Väl hemma sen stupade vi i säng,jag sov med både strumpor och tröja på ...är inte kry :(

Lördag:
Idag har jag mest legat på soffan,vi tog hemkörd mat också.Det blev en jättegod och stor sallad från vår nya pizzeria Campino



Fick en bild på mor i sms...jättefint



Söndag: Idag blev det tvättstuga,sen iväg och handla lite.

Såg en film också "Boy" en lite märklig film,men var ändå tvungen att se till slutet :P

Boy omslag

Året är 1984, Michael Jackson är störst och deras frånvarande pappa kanske ännu större. Boy är en drömmare och han berättar gärna långa historier om pappans bedrifter. Den största drömmen handlar om pappans återkomst. Då ska de flytta till storstan och viktigast av allt: se Michael Jackson live.
En sen kväll kör pappan plötsligt in på gårdsplan. Med sig har han sina två kumpaner i det gemensamma gänget The Crazy Horses. Boy sätts i arbete med att gräva fram ett paket med pengar som pappan i all hast har gömt utan att minnas riktigt var...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0