Meeen

Dom håller på joxa med våra element,ska byta vred,har spolat ren dom m.m .Så dom har varit avstängda hela sommaren,ända tills igår.Jag har ring och klagat att grejerna i källaren möglar för det är så fuktigt.Så nu när de va tvugna att slå på värmen tidigare,sen så har vi inte hunnit fått några vred på elementen än.Vilket gör att det är full sprutt,så i morse visade termometern detta...jag svettas ihjäl ;P

                  

Det va bara till att öppna balkongdörrarna på vidgavel....

Va sen bort på Maxi och helghandla..pluss att jag hämtade ut min kod till Forexbanken.

                 
        Sparar till nästa resa ;P ...det är bra ränta på pengarna där också.

Har smakat på 2 nyheter idag och båda får 5+

 


Det tråkiga va väl att Timrå åkte på storstryk ikväll :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0