Jobbarhelg 21-22 april

Lördag:Då var det jobbar helg igen,tyckte att det var det bara för ett tag sen.Har vikarie med mig hela helgen,men det funkar aldeles utmärkt.
Jag har även tagit på mig ett nattpass på nästa period för att testa på hur det kan vara,tänk jag kanske kommer att gilla det..
Christer fick sms av Sandra och brudarna,dom käkar på Memento.....och det gjorde även Ola-Conny och Morgan också ;P
Jag har haft gallkänningar ända sedan i torsdags,inge kul alls.Mår illa flera ggr om dagen,inge sugen på mat alls.Inte ens godis och ostkroksbollar går hem,då är det illa
Kanske jag sitter här som MILJONÄR utan att jag vet om det ;P ,ska ta och kolla Lottot och skrapa Trisslotterna...sen är man väl nere på jorden igen.
Lotto = 2 rätt och Trissen = Nada
Söndag:Vaknade 05.00 och hur less blev jag då...jag skulle ju sova till 05.25
har jobbat hela dagen till kl 17,skulle vara kul att veta hur många steg vi går om dagen på jobbet.Idag fick jag en rast i allafall,men då blev det lite schema skrivning...ja jag vet det va dumt,men jag måste bli klar nångång.
Hemma blev det middag med gubben framför Gif matchen. Min goa man hade även tvättat idag, så jag slipper det i morron på min lediga dag han är bäst <3
vid 21 stack han i väg på nattpasset...strax före det så kon det en liga med Fiskmåsar och vinklade ändan mot rutan...och sket några blaffor.De rann så vackert ner för fönstret :/
Så det var bara att sätta igång med fönsterputsning då...
Tog och bytte hela rubbet,så nu blev det vår i vardagsrummet...turkost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0