Mitt i veckan

Japp då vart det onsdag helt plötsligt...dagarna går fort trots det tråkiga vädret.

Har idag fått svar på Gallstens proverna och det visar tydligen på stenar igen,min doktor har skickat remiss till ultraljuds undersökning.

Till middag skulle jag göra stekt saltsill,har aldrig gjort det.Bara haft turen att äta det på jobbet.Fick iallfall 3 förslag på hur dom brukar göra sina stekta sillar.Jag nappade på Bertils förslag...och det vart ju så jädrans gott.T.o.m Christer tyckte det blev jättegott :)



Bertil han kan laga mat han.....

Såg sista delen av "Bron" innan gubben stack till jobbet.Jag tyckte att det va en riktigt bra serie,hoppas den kommmer tillbaka.

Nu ska jag ta och hoppa i säng och läsa ut boken,evt ska jag se Damernas hockey VM kl 01.00.Får se om jag orkar masa mig upp då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0