Sköna maj .....

Båda vaknade tidigt i morse,jag tog min morronprommis och Christer tog sin löpning(trots att han hade ryggont)
När posten kom visade Christer mig en överraskning...han hade köpt säsongskort till Hockeyn :))) Han vet va jag vill ha <3
Japp då va det sista april då....Maj låter betydligt skönare :)
Fick en tid på ortopeden idag så jag va tvungen att ta ledigt fr jobbet.Träffade min doktor han kollade på onda foten,det blev bestämt för en ny operation.Ska ta bort Halgus valgusen den har blivigt så stor och ond
For förbi pappa en sväng oxå då jag ändå va på språng.Han höll på bli omplåstrad då jag kom,han hade trillat.Idag tyckte jag att han va både virrig och stapplig på benen
Sen for vi ut på Alnö och fika & kollade in Majbrasan
Va bara där en stund,sen hem och kollade på en film "The Awakening" bläää dålig.
The Awakening omslag
England, 1921. Det ockulta är på allas läppar, men spökjägaren Florence Cathcart är en iskall skeptiker. När hon anlitas för att klara ut mystiska händelser på ett gammalt barnhem är hon övertygad om att allt bara handlar om pojkstreck... Ända tills hon möts av en syn som får blodet att frysa till is ådrorna! Plötsligt jagas spökjägaren av det oförklarliga, av en gen-gångare i barnkropp och av ett barnhem som blir alltmer klaustrofobiskt för varje sekund!
Nu blir det sängen ska upp 05.25 i morronbitti,det vankas jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0