Todays we...

Ja dagen i dag har bara sprungit iväg.
Dotra och jag åkte och veckohandlade i morse medans gubben min sov.
Sen for Christer och jag på Birsta ,Christer köpte en Rakapparat på Elgiganten.Sen va vi upp på Stadium jag letar Walkingskor...men hittade inget där heller.Dom reade däremot walking strumpor och t-shirt,t-shirten har kostat 249 och nu 49 ;P
...till slut hittade jag ett par skor som va mjuka för mina tokiga fot.
Lätta toningskor med Easytone-teknologi för effektiv träning med bra komfort. Yttersulan med två bollar skapar en obalans som gör att användaren aktiverar fler vad-, lår- och sätesmuskler vilket bidrar till att förbränningen ökar. Ovandel i syntet och textil för bra andasförmåga och slitstyrka. Smoothfit ger en insida helt utan sömmar vilket minskar risken för skav.
Men dom gick på 1100kr då med med 15% rabatt
Efter Birsta blev det stan och bio "Hunger games" den va bra,men boken va bättre och det brukar den ju vara
Såg en film hemma oxå "Sherlock Holmes" Den gick att se,kul att svenska Naomi Rapace va med
Sherlock Holmes, vars briljans endast överträffas av hans ego ställs inför sin tuffaste motståndare någonsin i det kriminella geniet Professor Moriarty, en man som är lika smart som han är hänsynslös. Med en motvillig Watson i släptåg och med spåkvinnan Sim vars bror hamnat i Moriartys grepp ger sig Holmes av för att en gång för alla sätta stopp för professorns planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0