4 augusti

Inatt har jag inte sovit nå bra alls...hört skatskrällen flera gånger.
Vi löste melodikrysset med faster & Ove,det gick lysande.
Sen kom patte och vi skjutsade honom till Pelles stuga,direkt jag klev ur bilen for det en geting innanför skjortan och stack mig på skulderbladet.Patrik och Christer trodde nog att jag skojjade,dom bara stod å kolla.Och jag fick panik innan jag kunde slita av mig skjortan,då såg dom elakingen flyga ur skjortan.Smörjde ganska direkt med kortison salva så jag blev inte så jädrans svullen.Nu är den ung som en 5krona
 
 
 
Såg en film som va sådär "Meeting Evil"
 
Meeting Evil omslag

En familjefar har precis fått sparken när han träffar en mystisk främling som behöver hans hjälp. Snart tvingas han skydda både sig själv och sin familj när främlingen visar sig ha allt annat än goda avsikter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0