6 augusti

Sov till 8.30 tog på mig träningsstassen och gick direkt ut på prommis 2.5km.
11.00 åkte jag till VC för att träffa doktorn och visa mitt sår på vaden som inte vill läka innifrån.Han tog och opererade bort den på direkten,2 stygn satte han dit. Granulom= typ av kronisk inflammatorisk vävnadsreaktion.Har haft problem med detta sen över 1.5 år tillbaka.Men nu är den väck :))
Svängde förbi Birsta på vägen hem..Sandra behövde en regnponcho då hon cyklar till jobbet.Jag hade en 50kr rabattkupong på Kappahl,hittade en bikini som jag bara betalade 25kr för :P
Köpte en klänning på Gina
 
 
På eftermiddagen tog vi en prommis till Faster och Ove,Ove fick sin present några dagar i förväg.Fick en egenodlad gurka av dom.Den va så jädrans stor :)) la en enkrona bredvid,den syns knappt :P
Så idag har jag prommat 7.5 km sammanlagt.
Såg giffarna förlora ikväll :(  dom va riktigt usla...tränaren va en fegis,han hade kunnat göra sina två sista byten mycket tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0