Bara helgen kvar :((

Men shit nu är det bara helgen kvar sen åter till vardagen...fy tusan va fort det gått :((
Fredag:
Klev nog upp vid 8.30 ung.
For sedan iväg och handlade lite mat,tog Willys denna gång.Sparade sen kvittot för att jämföra med Ica sen.
På eftermiddagen for vi iväg på Stadium ,jag köpte en väska för 99kr jag kan ha till jobbet.Men vi ska även ha med den utomlands på stranden.
 
Gubben fixade middagen idag,den blev god :P
Finstakiosken ;P 
På kvällen blev det Handboll och lite vin :))
 
Lördag:
Vaknade vid 8.30 och då väckte jag gubben oxå,för är jag vaken ska han oxå vakna :P
Löste krysset med faster och Ove och det gick galant.
Sen har vi inte gjort så mycket idag....jag drar ut på dagaaaarna.Gick ner och solade en kvart bara.
Vid 16 bänkade vi oss framför tvn,dags för GIFFARNA,det blev en vinst :)
På kvällen såg jag klart med säs 4 av True Blood
 
Nu är det höst..värmeljus i lyan och lyktor tända på ballis
 
Gubben bjöd på drink..
 
Glossar på OS..ledig stil :P
 
Kvällen avslutades med en film "This means war" den va bra
This Means War omslag
FDR och Tuck faller båda för den ljuva och charmiga Lauren. Medan hon försöker välja mellan dem - med hjälp av fräcka kompisen Trish - startar FDR och Tuck ett episkt krig i kampen om Lauren. Deras färdigheter inom övervakning, samt diverse högteknologiska prylar kommer väl till pass. Må bäste spion vinna!
 
Söndag:
Tog och gick en morronprommis före frukosten på ca 2.5 km
Se har jag dragit ut på denna dag...min sista semesterdag :(( Hade ledigt kunnat vara ledig ett tag till.Men jag har iaf tagit lite mera semester till helgen ;P ,då blir det marknad med släkten tror jag.
Se preliminärbokade vi in Surströmmigsparty lör 25 augusti,då alla kan vara samlade...mums
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0