Dagvill

Klockan va ställd på 8,men jag vaknade kl 7.45...Fortfarande sköna madrasser :) vilken skillnad.
Ja ja jag klev upp fixade till lite frisyr och åkte till VC,sköterskan ville kolla mitt sår på vaden,som inte vill läka.Men hon va rakt värdelös,så jag fick en tid hos Dr kl 11.30 på måndag.
När jag kom hem fixade jag till lite frulle och väckte den sovande prinsen ;P
Sen åkte vi iväg på Birsta och köpte biljetter till....
....snart är det dags :)))
Syrran ringde ,hon va på besök hos pappa,skönt för då kan jag åka  till honom nästa vecka.
Vid 16 tiden fick vi besök av pojken,han stannade på middag.
En regnbåge visade sig på himlavalvet ikväll
 
Såg en dålig film "The Raven"
The Raven omslag
En mor och en dotter hittas brutalt mördade. Brottet är en kopia av ett påhittat mord i en av den aspirerande författaren Edgar Allan Poes noveller. Ytterligare ett mord begås och det står klart att 1800-talets Baltimore hyser en seriemördare. När ett av mördarens nästa offer verkar bli någon som står Poe nära, försöker han lösa fallet själv innan det är för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0