Fifth off august

Men tror ni vi fick sova i natt då?? Näää kl 03.35 ringer telefonen,man vaknar av hjärtklappning...Det va Patrik som är med kompisar i Härnösand,men nu har han tappatbort dom och undrar om vi kan hämta honom.Inte vill vi att han ska försöka ta sig till en kompisstuga flera km därifrån han står i stan.Vi hoppar i kläderna och åker till Härnösand.Hämtar upp pojken och åker till stugan dom skulle ha sovit i och hämtar hans grejjer.(ingen av killarna finns i stugan då.Alla hade tydligen tappat bort varandra...inte bra)Han hänger med oss hem och sover på soffan.Vi va nog hemma kring 05.30.Somnar om till klockan 9 men det var svårt att somna om.
Jag tog mig en kortisprommis på 2.2km då jag vaknade.
Vid 12 tiden tog gubben och for och tvättade bilen,sen skjutsade han Margith till tåget.
Jag satte mig på ballis en stund med en god bok :)
Patrik va kvar här till 15 ung,innan han hämtade kusinerna och åkte till Nedis
Jag tog då itu med tvättstugan....
Till middag blev det Tortellini och krämig ostsås,slog till med ett glas röttvin också
Kan rekommendera det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0