Veckans alla dagar....byter jag överskrift till

Måndag:
Idag tog mamma och jag for på stan,hon skulle kolla på nån bikini till Rhodos resan.
Jag köpte mig ett par jeans..hör och häpna :P
Dom är så snygg så ni får se baksida också
En koft/tröja från NewYorker
 
Patrik kom ner på stan och fikade med oss...
Fick 1:a Gurkan av mamma & Bertil :)
...den va supergod,det ska vara hemodlat.
Tisdag:
Slut på 5 dagars ledighet....tusan va fort det gick.Idag har jag jobbat lite längre än jag ska,jobbade över en timme.Tar igen den sen till veckan kanske.När jag slutade for jag hem till Patrik och flyttade hans bil till andra sidan gatan...töntigt med datumparkering.Patrik och My fick Birka resan jag vann :)).MMS har vi fått från dom och det va en riktig V.I.P kryssning inklusive ALLT.När dom kom till sin stora hytt väntade detta
Foto: Alltid lika skönt å va V.I.P
 
På kvällen tog gubben och jag och gick på J20 Timrå-Modo
 
 Foto: Glömde ju bilden,så ni andra ser och blir avis ;-)
Tyvärr en förlust :(
Onsdag:
Jaha då var det jobb igen,idag till klockan 15.30.
På kvällen var det dags för SCA cupens match mellan Timrå-Modo,det blev en förlust där också :(
Efter matchen hämtade vi My och Patrik som kom hem från sin tripp.Dom var då nöjda med allt,inte en krona hade dom använt...allt fore free
Torsdag:
Ledig idag..vid 10.30 va jag till Mödra,fick en tid på GYN hos läkaren.Mina myomer har for tillfället blivit forstorade och det är dom som gör ont.Jah har haft såna i flera år
Myom (muskelknutor, fibrom)
Myom är en godartad muskelknuta i livmodern. Den kan ge olika symtom såsom blödningsrubbningar, tryck- eller tyngdkänsla och i undantagsfall smärtor.Men är dom till besvär tar man bort dom.Dom minskar eller kan försvinna helt när man kommer i KLIMAKTERIET....så där är jag inte,så ni vet ;P
När gubben vaknade for vi och gjorde lite ärenden
 
Har även sett några avsnitt av Andra Avenyn varje kväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0