Mitt i veckan

Onsdag idag då...superfint väder,så jag tog mitt pick och pack och for på Maland :) Va där solo för Christer sov ju...men det gick bra det oxå.
 
 
Jag hade ju med mig en god bok ;P
 
Sen när jag kom hem åkte Christer till farmor.När han kom hem stack han ut och sprang 6.7km och jag gick en PW på 3.6km,vi har så härligt väder än.
På kvällen såg vi en film "Citizen gangster"en sannings film,den va skaplig
 
Citizen Gangster omslag
Edwin Boyd är Kanadas mest omtalade bankrånare som utförde stötarna med en särskild känsla för stil. Efter att ha misslyckats i sina försök att slå igenom som skådespelare använde han sina talanger tillsammans med hustruns smink för att på ett utstuderat och underhållande sätt råna banker runt om i Toronto. Alla pratade om honom, medierna älskade honom och polisen jagade honom – men för Edwin Boyd var varje bankrån en show.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0