Mysko väder

Sov lite halvdåligt på morronsidan,kan nog bero på att det va ganska så varmt i sovrummet...tvingade mig att ligga kvar till 9.30
Gubben klev upp lite före och fixade frullen :))
Vi har haft lite mysko väder här hela dagen idag...fuktigt blandat med sol ,men ganska skönt.
Jag la ut kläder på Köp å sälj i sundsvall på Fejjan,och har fått sålt 3 klänningar :))
Va bara iväg och handlade med Patte en sväng på Willys idag mellan OS tävlingarna,längesen man va på Willys.
Nu är jag nyäten...gubben fixa middan :))
 
Såg två dåliga filmer,jag kan inte begripa vad dom gör för filmer nu förtiden.
Först "Swerve"
 
Swerve omslag
När ensamvargen Colin kör genom öknen på väg mot en jobbintervju hamnar han mitt i kaoset av en svår bilolycka. Den ena föraren är en skärrad vacker kvinna, den andra en död främling med en sedelfylld väska i passagerarsätet.
 
andra hette "Over kanten"
Over kanten omslag
 
 Det nyförälskade David och Freja har precis flyttad i sitt drömhus, när en man kastar sig utför klippan som finns precis bredvid huset. Det visar sig att mannen är en vän till parets hantverkare Roar, som i Davids ögon är lite väl kärvänlig med Freja. Davids allt mer växande misstro mot Roar driver honom till att leka detektiv, för att se om Roar hade ett finger med i mannens "självmord".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0