Nu går det undan :(

Hörde när gubben satte nyckeln i låset i morse igen,begriper inte varför jag ska vakna av sånt fjant ljud.Försökte i vild förtvivlan att somna om,men det gick bara inte.
Masade mig ur den goa bädden och fixade lite frukost istället.
Hade lite ärenden att göra idag...rinde först Timrå kommun och gjorde upp lite ang farmors städhjälp.Så nu ska det funka,hoppas vi.
Vid 12.30 åkte jag bort till pappa,satte upp nå andra gardiner hos honom.Men gubben va inge kul idag,han va så trött(hade varit vaken och kollat på tvn hela natten)Jag fick tom mata honom,somnade efter varje tugga.Styrde efter det min färd mot Timrå..lämna tillbaka en bok på bibblan.Sen va jag till farmor,gick och handlade lite till henne.
 

 Titta här då...
 
..jag har fått nymålat på min plats.Hela stå har blivit Rött & Vitt :))
 
Om vi har lite att göra v35 så är veckan fullspäckad av hockey ;P
 
 
 
Ja nu är det bara helgen kvar,sen startar arbetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0