Shopping..shopping

Ja idag har jag varit på Birsta med Sandra ,mamma och syster.Mötte upp Sandra på busshållplatsen,vi for på Boom först.Hittade många fina grejer men de var för dyra tyckte jag då.

Sen Rusta där blev det en hel del inköp,bla till Pattes lya.Sen tog vi IKEA där köpte jag en fin lampa till rummet som vi ska inreda så småning om.Hitta lite fina möbler där också till rummet.

Efter det blev det Birsta city ,dit kom mamma och syrran också.Köpte bla detta..

 

På eftermiddagen for vi och kollade på Pattes lägenhet,den va riktigt fin,lagom till honom



Han har inte hunnit fått till riktigt än,men det blir nog fint till slut.

Jag fick mina "solisar"idag med posten,styrka är det också i dom



Supernöjd :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0