Sista helgen i februari

Ja då är snart denna månad till ända....

Fredag: Kvällsjobb var det på agendan idag ,14-21

Patrik fick nyckeln till sin lägenhet vid 20 tiden,så grabbarna satte i gång med flytten mitt i natta.Jag kom inte isäng förrän vi 24...så skulle jag upp tidigt nästa dag

Lördag:Hua hua va jag va trött när klockan ringde... 6.30
När jag kom ut till köket va Christer igång med frukost till mig,gissa om jag blev förvånad.Han kunde inte sova så han va uppe redan vid 4-5.Svårt att vända på dygnen då man jobbar natt hela tiden. Sen bar det iväg till jobbet,slutade vid 16 tiden.När jag kom hem va det aldeles tomt i Pattes rum,fy va konstigt det kändes.Vi tog iaf och satte in datorn i det rummet.Till veckan ska vi börja fixa till lite där...hoppas jag.
Somnade som en stock sen på kvällen.

Söndag: Uppe före tuppen ...kl 5.30,jobbade till 17 idag.Patrik kom upp en sväng förbi jobbet och hämtade lite grejer han som han inte fick med sig.
Christer fixade middag så det blev pizza idag.Ikväll har jag fixat till i garderoberna,för pojken har ju haft ett,så nu har jag 2 :)
Christer drog i väg på jobbet vid 21 och jag kollade lite på tvn,nu bär det av till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0