Back in business

Ja då är man tillbaka till verkligheten igen,tänk va en semester kan gå fort :(
Jobbade lång dag direkt 6.45-17,kan ju säga att jag var nog mer död än levande då klockan ringde i morse.

Efter vi ätit middag intog jag ryggläge i soffan,vi kollade på en film också"Captain America" den va inte så tokig

Captain America - The First Avenger omslag Efter att ha blivit ansedd oförmögen för militärtjänst, anmäler sig Steve Rogers frivilligt till ett hemligt militärt projekt. Det förvandlar honom till Captain America, en superhjälte som är dedikerad att försvara sitt lands ideal.

Nu ska jag inta soffan igen och se om jag orkar se hela JVM matchen mellan Finland-Slovakien,vinnaren får vi möta i semin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0