Lördag=semester

Idag är det lördag och jag har tagit en semesterdag,fixar inte att jobba 8-21.Min fot pallar inte det.Jag hade börjat trappa ner på medicin ,men fick öka tillbaka det jag hade minskat.Jag tror nog att jag är bättre än vad jag är.
Vi har sportat mest hela dagen med alla de sorters vinter idrott.Gubben har fixat middagen= Hemkörd pizza
Så idag har jag överskridit mitt kalori intag :( får hålla igen i morron istället.
Vi hann med att se en film innan sängdags ;P  "A lonely place to die" den va skaplig

A Lonely Place to Die omslag Fem klättrare är på en klätterresa i de skotska högländerna när de hittar en ung serbisk flicka som blivit innestängd i en liten grotta i vildmarken. Det visar sig att hon blivit kidnappad, och snart är de inblandade i en skräckfylld katt- och råttalek med kidnapparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0