Sista helgen i Januari :)

Fredag: Det blev en tur med Sandra ,Basti,Mamma och Lotta på Birsta city.Lite handling blev det


Köpte dessa för pengarna jag fick av gubben :)

Vi skulle egentligen ut och äta ikväll,men det är inge kul väder.Jag gjorde en hemmapizza istället och ett glas rött :)



Lördag:Vi masade oss ur sängen vid 9 tiden.Intog frukost vid tvn och kollade på skidor,skönt att inte ha nån tid att passa.Löste även melosikrysset som vanligt tillsammans med faster och Ove via mobilen.
Tog oss ut på en liten prommis,skönt väder har vi för att vara januari.
Två filmer hann vi med,en före ishockeyn och en efter :P
Först såg vi "Friends with Benefits" den va skaplig

Friends with Benefits omslag Dylan känner sig färdig med förhållanden. Jamie tror inte längre på Hollywood-klichén om evig kärlek. När de blir vänner bestämmer de sig för att försöka med något nytt och dra fördel av den ömsesidiga attraktionen utan några känslor inblandade - ett fysiskt förhållande utan komplikationer. Det borde väl vara lätt för två rationella och vuxna människor? Knappast. Snart inser de både att stereotypa och romantiska komedier kanske finns av en anledning.

...efter hockeyn såg vi "The woman" skaplig först ,sen spårade den ur på slutet. 
The Woman omslag Hon är den sista överlevande medlemmen av en våldsam klan som har strukit omkring på USA:s nordöstra kust i årtionden. När hennes sista släkting dödas i en strid med polisen lämnas hon ensam, allvarligt skadad och sårbar. Hon blir ett alltför lätt byte för en av ortens jägare, den framgångsrike småstadsadvokaten och allvarligt störde familjefadern Chris Cleek. Med sin skruvade världsbild bestämmer sig Cleek för att ta sig an ett vansinnesprojekt - att fånga och "civilisera" kvinnan. Det är ett beslut som snart kommer att utsätta såväl Cleek, hans familj som kvinnan för livsfara.

Söndag:Då va helgen och ledighetens sista dag kommen.Haft lite ont i knoppen idag.Hade tänkte åka till pappa en sväng,men jag tar och hälsar på honom till veckan istället.
Vi har mest tagit det lungt,såg en film under dagen "Horrible Bosses"Den va skaplig
Horrible Bosses omslag För många drinkar och några tvivelaktiga råd från en före detta brottsling får Nick, Kurt och Dale att smida en invecklad och till synes idiotsäker plan för att göra sig av med sina respektive chefer... för gott. Det finns bara ett problem: Även den bästa av planer är bara så idiotsäker som hjärnorna bakom den.

När jag åkte och hämtade Patte for vi in en sväng på Birsta city,han skulle kolla på nå "ljud tjosan" till bilen och jag kollade på en ny Mp3.Min har varit trasig länge(arvegods fr patte)hittade en billig och jättesöt,samma färg som på mitt skal på mobilen.



Det blev ingen prommis idag.Skottade lite snö vid bilarna istället,traktorn kom ju aldrig,och det packas bara mer och mer.Typ 10 min tog det,men det va tungt...jag brände 70 kalorier på det ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0