Veckorna rusar på...

Denna vecka har det varit jobb 3 dagar :) det har gått bra.
En film har vi sett "Dolphin Tail" Den var bra och baserad på en verklig händelse

Dolphin Tale omslag "Dolphin Tale" handlar om vänskapen mellan en pojke och en delfin som förlorat sin stjärtfena i en krabbfälla, och därför inte längre kan simma.

Jag va och städade bort julen hos lilla pappa i torsdags.Han låg och sov då jag kom,efter en halvtimme väckte jag honom.Han log och verkade glad att jag kom,sen då jag stökade på somnade han igen.Han sa inte en enda bokstav till mig :P Han va trötter

Den bästa händelsen denna vecka är att vi bokat en resa till Rhodos i höst :))



Hotellet heter Mythos Beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0