2 dagar på Tranis

Jag trodde ärligt att det inte skulle bli nå bad i sommar i havet,men nu har vi tillbringat torsdag på Tranis med Sandra,Christer,mamma,Bertil,Erica,Peter och Dexter.Det var nog bara 16-17 grader i havet,men vi har doppat oss flera gånger.
Innan vi for till stranden han jag gå min PW på 3.6 km
På kvällen har vi bara kollat på det vi missat då vi va på resan bla Skansen och Collision.
                              
Vaknade lika tidigt i morse oxå,gick mina 3.6 innan badresan
Så idag blev det Tranis igen...Sandra,Christer,Patrik,My,Nojja,Eva,Amanda,Sanna och Sabina tillbringade en dag där.Det var lika kallt i vattnet idag igen....men vi doppade oss iallafall.
 
Såg en film innan kuddläge "Secret Window" den gick att se
Secret Window omslag
 Efter en olycklig skilsmässa från sin fru, uppsöks den berömde deckarförfattaren Mort Rainey vid sin avlägsna sjötomt av en hotfull främling som kallar sig John Shooter. Den hotfulle Shooter hävdar att Rainey har plagierat en av hans historier och kräver rättvisa. När Shooters krav blir till hot och senare mord vänder sig Rainey till en privatdetektiv för att få hjälp. Men i takt med att de våldsamma hoten blir verklighet, upptäcker Rainey att han inte kan lita på någon i sin omgivning. Secret Window är en chockerande psykologisk thriller 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0