Besökt far...

Jaha idag blev det jobb 7.30-14,dagen gick väldigt fort.
Efter jobbet for jag på Ica Maxi sen förbi pappa.Hade köpt med mig festis,chips,godis och en fisketidning.Han blev riktigt glad då jag kom,dök ner med handen i godispåsen och tog en hel näve direkt :P
 
När han väl fick tidningen,va jag inge kul alls ...
 
 
Middagen idag blev Korv med bröd....mmmmmm
 
Evt så blir det en film sen efter Farbror Ernst
Det blev en film "Den röda Vargen" ytterligare en filmatisering av Liza Marklunds bok.Den va iaf bra den oxå
Den röda vargen omslag
En mörk höstnatt mördas en journalist i Luleå. Det leder Annika till ett gammalt attentat mot flygbasen F21 i slutet av 1960-talet då en ung värnpliktig dödades. Fler mord följer och Annika dras in i en livsfarlig spiral av våld och terrorism som leder ända upp i regeringskansliet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0