En blåsig dag

Vaknade vid sju idag igen,men somnade om till åtta iaf.Hoppade i träningsskorna och stack ut på min morronprommis på 3.6km.
När jag kom tillbaka låg gubben på söta örat fortfarande, så det blev en ensamfrukost...
vid 12 tiden åkte vi iväg på Thaifestivalen,men jag trodde att den skulle vara roligare.Vi träffade My och hennes familj då vi va påväg ner till bilen, och dom va påväg till festivalen.
 
 
Väl hemma så slocknade jag i soffan,sov till 15.30 :P....jag  behövde nog det.Det va så fint väder så Giffmatchen har varit trevlig att se live,men det blev tvn istället.
 
Vi såg två filmer på kvällen,Först "Man on a Ledge" ,den va bra....
 
Man on a Ledge omslag

Vågar du ta nästa steg? 

Den förrymde fången Nick Cassidy står plötsligt högt upp på en avsats på en skyskrapa i New York. Kommer han att hoppa? På nolltid har Nick fångat hela stadens och alla mediers uppmärksamhet. Och medan alla tittar upp, ser ingen den utstuderade kupp som äger rum på andra sidan gatan. Hänger dessa båda händelser ihop? Kommer polispsykologen Lydia sanningen på spåren? Och har Nick i själva verket en helt annan agenda?

 

...sen "Cleanskin" den va inte lika bra

Cleanskin omslag

En brittisk agent inom secret service får i uppdrag att jaga och eliminera en självmordsbombare och hans terroristcell. Samtidigt brottas självmordsbombaren med sitt samvete och reflekterar över sina val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0