Sov som en sessa

Kl 7 imorse hade vi 1års service på bilen,Christer for iväg på den han :)
Mamma och Bertil drog iväg till Stockholm för begravning av min morbror :(
Lotta och jag lämnade bidrag till hjärt och lungfonden ist för blommor.
 
Måste ju tala om att både gubben och jag sov betydligt bättre på de andra madrasserna som vi bytte till.Inatt kanske vi sover ännu bättre,då jag inhandlat bäddmadrasser idag som vi ska lägga på.
Pojken kom förbi idag,han hade varit på studiebesök på STAR utbildningen.Och fin va han oxå...nyklippt :))
Christer och jag har gjort aspelut ingenting idag,kollat på OS och läst.Det har regnat och åskat idag ,mellan ovädren har solen skinit och graderna har varit över 20
 
Så två dåliga filmer på kvällen först "En fiende att dö för"
En fiende att dö för omslag
Handlingen tar sin början 1939 då en tysk expedition med engelska och svenska deltagare samt norsk kapten och rysk besättning skickas till Svalbard. När England förklarar krig mot Tyskland hamnar de i en internationell maktkamp av intriger, kärlek och ett högt politiskt spel som bottnar i de alltmer spända relationerna länderna emellan. Expeditionens deltagare blir tvungna att välja sida. Även den neutrale svensken.
 
sen "Brake"
Brake omslag

Secret Service-agenten Jeremy Reins vaknar upp i komplett mörker, förvirrad och desorienterad. Det enda ljus han ser kommer från de blodröda digitala siffror som stadigt tickar nedåt ovanför hans huvud. Han har svårt att andas, kan knappt röra sig och ingen besvarar hans rop på hjälp. Han inser att han hålls fången av terrorister som inte tänker släppa honom förrän han avslöjat var "Roulette" ligger - den hemliga plats dit presidenten förs vid en attack. Och deras metoder att få honom att tala är minst sagt brutala - frågan är hur mycket tortyr han klarar att utstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0