Vi är duktiga..

Min kära man begriper inte att man ska sova på natta :P....men han ställer väl om kroppen snart.Han va redan uppe kl 5 hörde jag,men jag somnade om tills jag hörde honom igen vid 7.Så jag klev upp med honom vid 7 och då stack vi i väg på en PW på 3.6 km.
Sen blev det frukost och solning en kvart.Hurtiga som vi är så stack vi ner och träna på Gymet
 
Vi har inte gjort mycket idag...gubben har sett på cykling bara
jag har målat sommarnaglar :))
 
Hade ingen middag hemma,så jag for iväg och handla Donken
 
Såg film på kvällskvisten "Mirror mirror" den va skaplig.Den är inte animerad.
Spegel, spegel omslag
I en alternativ version av den klassiska sagan, får vi följa Snövit och de sju dvärgarna när de försöker ta tillbaka sitt förstörda kungarike.
 
 
Sen så såg vi två avsnitt av "Ones up on a time"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0