Vilket uppvaknande

Vaknade vid 6.30 tog med mig tidningen och la mig på soffan,kände då jag la mig att det inte kändes bra kring äggstockarna.Det började akut att göra så jädrans ont att jag tänkte-måste nog ta mig till köket och ta nå värktabletter.Men då jag änligen tagit mig till köket fick jag hålla mig i bänken och det bara ringde i öronen och jag blev alldeles kallsvettig...Fick fram tabletter men det slog nog slint för jag begrep inte hur jag skulle få i mig vattnet för att svälja tabletterna.Men sen klarnade det...man ska nog ta ett glas.Höll mig i väggen tillbaka till sängen,minns inte om jag svimma av smärtan då jag la mig el om jag bara somna.Kanske jag va lite dum som inte väckte Christer och sa att jag va dålig,men det gick ju bra till slut.Vaknade sen vid 8.30....Tur att jag inte stack ut på en prommis direkt då jag steg upp som jag annars brukar göra.Då kanske man hamnat i dike nånstans.
Mådde betydligt bättre sen då jag vakna...funderade 100gånger på om vi skulle åka å bada
.Det är så molnigt på mornarna som man blir så tveksam.Vi tog och packade ihop lite fika och for iväg på Tranis,fint väder har vi haft där ute hela dagen.Och vi är:Christer,Sandra,Eva,Nojja,Amanda,Emil,Micka och lilla Meja.
 
Efter badet stack Christer ner och träna och jag gick en prommis på 3.6 km
 
Sen har vi bara parkerat i soffan..
Patrik kom förbi med en ny rökt Harr :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0