1 Juni = sommar

Fredag den 1 Juni och = sommar...el inte.Vi har idag haft soligt men kallt,vart är sommarvärmen kan man ju undra?!
Jag vaknade då Christer kom hem vid 6.30 i morse, men somnade om en stund till.
I dag har jag ringt Ärr fotografen,han ska ta bilder på mina "defekta" delar och skicka in till försäkringsbolaget.
Tog itu med tvätten,när Christer skulle tvätta höll dom på fixa med elen i tvättstugan.
När Christer vaknade for vi iväg till farmor sen och handla.
Vid 18 tiden gick vi ner på Gymet på Christers jobb,det va jättefint Gym
Kanonfint prom-löpband
Gick en PW på 30 min
Sen vidare till "döden"
Crosstrainern hua hua
Magmördaren...
Muffinsdödaren ;P ,ska försöka gå på Gymet 2 ggr i veckan.Kan ju bara gå dit då gubben är med.
Det bästa av allt va att det bara va vi där.
Sen hem och fixa lite god middag,sallad,vin och grillad fläskfilé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0