15 dagar kvar

Ingen tillstymmelse till badväder än.... :(  När Christer kom hem från jobbet i morse sa han att det va 8 grader ute
Dom ringde från Bibblan och sa att boken jag reserverat hade kommit in,så jag åkte och hämtade den innan dom stängde.Nu har dom semesterstängt där i 4 veckor.
 
När gubben vaknade så åkte vi in till La Strada,vi skulle fixa nya pass.Ser ut som en fågelskrämma på nya passet,tur man bara ska visa det då man åker iväg :S.
 
Vi gick in på New Yorker,där köpte jag mig ett par oranga swettis kortbyxor för 99kr..
 
Efter det blev jag bjuden på middag på Sibylla Inn...Diabloburgare,den är ju så himla god den.
 
 
 
Grattis till Sandra också :))
 
 
Köpte nån ny kaka från marabou,smakar typ som kexcholkad
 
 
 
Nu sitter vi och smuttar på en piggelindrink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0