Då blev det söndag igen

Imorse slog man upp ögonen vid 8,kunde väl ha sovit en timme till iaf.
Stack iväg på birsta en sväng för att posta brev och gå på Panduro.Läderbandet jag haft till mitt halsband gick av för säkert 1år sedan,men jag har gruvat mig för att sätta dit ett nytt.Tror inte att jag skulle kunna fixa till knuten nå bra,men det blev som nytt igen :)
Jag gillar verkligen detta halsband "Homosapiens" av Efva Attling
Brevet va till LÖF ang Ärret på magan,men jag tror att dom struntar i det.Det är ju värt ett försök iaf...
Det blev 2 filmer på dagen idag "Nobels testamente",den va bra
Nobels testamente omslag
En galaklädd kvinna smyger sig obemärkt in på nobelfesten i Stockholm, och mitt på dansgolvet skjuter hon den israeliske nobelpristagaren i medicin och noblekommittén ordförande. Annika Bengtzon dras ofrivilligt in i dramat - inte som journalist, utan som vittne. Och medan världspressen spekulerar om kopplingar till terrornätverk i Mellanöstern har Annika en helt annan teori. Spåren leder henne in i en mörk värld full av intriger och maktspel - in i nobelsfärens allra heligaste. Och även livsfarligt nära sanningen.
Och en riktig grin film "The lost Valentine",den va bra
The Lost Valentine omslag
Andra världskriget rasar och löjtnant Neil Thomas blir kallad ut i krig. Han tar farväl av sin gravida unga hustru på deras bröllopsdag den 14 februari 1944 på tågstationen LA Union, och lovar att komma tillbaka på deras nästa årsdag. Men innan deras son hinner födas störtar Neils flygplan i Stilla havet och han förklaras saknad i strid. Caroline blir förkrossad. Hon väntar på tågstationen i 60 år, varje alla hjärtans dag (Valentine's Day), som ett sätt att hedra hans minne, och kanske med en strimma hopp om att han ska komma tillbaka. En ung kvinnlig journalist får reda på historien och bestämmer sig för att undersöka vad som hände med Neil under kriget. Till en början ställer sig en åldrad Caroline skeptisk, men Carolines (och Neils) sonson lyckas övertala henne. Reportern och sonsonen blir dessutom förälskade i varandra under arbetet med reportaget.
Middagen blev väldigt spännande och momsigt= Varmkorv+ bröd ;P
Vid 19.30 stack vi ner och träna på Gymet,3km PW på löpbandet och 30 min mage,armar och benmaskinerna.Och jag lovar ikväll va det rena döden att träna,va helt slut.Träna hårt två dagar i rad va riktigt jobbig,men nu vet jag jag ju inte när det blir träning igen i Gymet.Hoppas det blir nån dag mitt i veckan vi kan gå ner.
När vi kom ut från träningen fanns regnbågen framme
Och den hade en tvilling med sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0