Dag 18...

Vaknade av att jag hörde grannens väckarklocka 4.30 :/ man har då för bra hörsel.Pulade in öronpropparna för jag hörde honom prata hela tiden och inte va det tyst inte.Somnade om och sov till 8.30 ,hörde inte då gubben kom hem heller.Får nog stoppa in propparna då jag ska sova efter nattjobbet på torsdag morron,annars lär jag vakna 100ggr.
Snart är det dags att ta mig ann tvättstugan,det är bra att man ha nå göra då gubben ändå sover.
 
Tar nog en 15 minuters solning i solariet oxå
 
Om det inte börjar regna så blir det en 3.6 km runda också,det blev inge regn så PW är avklarad.Men blöt i svett blev jag,väldigt kvavt ute.
 
For iväg och jobbade ett kvällspass,ett väldigt kort ett 17-20.Men det va ganska skönt :) ett inhopp bara och hjälpa till vid läggdags.
 
Gubben va så lycklig i soffan han...de va ju dags för Allsången och sen Morden i Midsomer ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0