Duktig tjej!

Idag jobbade jag 6.45-15.Jag skulle egentligen ta bussen hem fr jobbet(Christer behövde bilen)men det va så fint väder så jag tänkte "kanske jag ska testa gå hem"...och det gjorde jag.Det tog mig 1 tim & 10 min att gå 6.6 km ,känner mig lite duktig ;).Nackdelen med prommisen va skorna jag hade på mig,flippfloppar så nu har jag fått lite sveda under fötterna och blåsa under lilltån :(
Jänthalvan är kvar än och ockuperar MIN soffa!!!!! Hon har fått jobb i morron också :)
Har spikat upp gubbens fruntimmer på väggen ;P
Det blev lite nytt på väggen i sovrummet också :)
Så det är inte dammråttor jag har under sängen så ni vet ;P
Fick även påhälsning av pojken på kvällskvisten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0