Friday

Va vaken då gubben kom hem vid 6.30...vaknade av ont i ryggen.Gick upp och tog ett piller och somnade om :) .Nästa gång jag vakna va kl 8.30,pallrade mig ner till tvättstugan och kollade om någon va där.Som tur va så va det ledigt,tog då och tvättade så jag slipper på lördag förmiddag.Vi tänkte gå på Gymet på förmiddagen :) ,har ju inte varit där på en vecka nu.
Färgglad frukost!!
När Christer vaknade for vi i väg till Metsos företagshälsovård,gubben min måste göra en "kroppskoll" eftersom han går natt.Han gick därifrån med ett UA i baken ;P
Sen blev det raka spåret till "Bibblan",där lånade vi en massa böcker som räcker hela sommaren.
Efter det så var det  så var det farmors tur att få påhälsning,vi handlade och fikade med henne :)
Hon bjöd på farliga bullar ;P
Farmor va riktigt pigg och glad idag :))
Och vi är inte klar med våra ärenden än...nästa anhalt Birsta..Där köpte Christer 4 par kortisar och 2 t-shirtar.
Till middag blev det grillat,sallad och Rosa skumpa :)
Såg en film på kvällskröken "Gone" Den va skaplig
Gone omslag
För två år sedan lyckades Jill fly från en seriemördare som kidnappat henne. När hennes syster försvinner är hon övertygad om att det är samma galning som ligger bakom, och Jill börjar en förtvivlad jakt för att hinna hitta sin syster medan hon fortfarande lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0