Höst eller!?

Igår va det så fint väder hela dagen ,men det va väl bara för att jag jobbade från 12-21.
Idag har vi rena rama hösten :(,det stormar ute tom.
Slutade 12 och då plockade jag upp faster och så for vi till pappsen,han hade en sovdag,typiskt då vi va där.Jag hade köpt med mig ett paket glasstrutar,halstabletter,coca cola och lite chips.Vi fick honom att vara vaken typ 10 minuter och mumsa i sig en strut,hans smaskade så gott :)
Pappa & faster :))
Efter besöket hos pappa stannade jag på kaffe hos faster..
Fick med mig lite sommardoft hem :)
Sen åkte jag och handlade lite på Maxi,dom har nu sill Buffé där,precis som sallads Buffén.Jag köpte med mig 5 olika sorters sill :) gott..gott
Vid 19 tiden stack vi ner på Gymet,det blev 3km PW & och 30 min mag,arm och benmaskiner..det va jobbigt som tusan idag också.Kanska man ska vila kroppen helt och hållet i morron,ingen prommis över huvudtaget
Nu ska jag parkera i soffan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0