Idag tittade solen fram :)

Först jobbade jag 6.45-14...Åkte direkt på Ica & handla.Följde sedan med Patrik och handla på Willys.När jag kom hem stod middagen på bordet...det va inte pizza ;P.Christer hade fixa till pommes & korv,det va länge sen vi åt det :)
Jaaa ketchup är gott!!!Det kan man ha på allt :P
Christer stack iväg och handlade till farmor och jag tog och planterade blommorna på ballis.Har vägrat att göra det så länge det inte varit nå sol,men idag tittade han fram :)
Det blev Kärlekspelargon och en vit sak jag inte vet namnet på..
Dom hängande blommorna ska bli full av vita små blommor,sen satte jag en mini surfina i en hink på väggen.
Och den jag har på bordet vet jag inte heller vad den heter,men den va söt så jag tog den ;P
Vid 19 stack vi ner på Gymet...
Det blev en 3km PW + Magmaskinerna..men det va jobbigt för magaho,har nog lite träningsvärk där
En olycka händer så lätt!!!!!! BLÄÄÄÄÄ!!!
Foto: Mamma de är hål i botten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0