Midsommarhelgen 2012

Fredag: Då var det dags för midsommarafton då :) .Ja först så blev det jobb mellan 6.45-14,vi åt midsommar lunchen på ballis med våra gummor och gubbar.
Sen blev det raka vägen hem till gubben och sillunch hemma på vår ballis :) Det är inte vilken dag som helst idag,det va nämligen denna dag för 27år sedan som gubben fick mig på kroken :)
 
 
 
Kvällen tillbringade vi i godavänner sällskap :) 
 
Klicka för att stänga bilden
 
Klicka för att stänga bilden
 
Lördag:Midsommardagen en sån här segisdag,trots att jag bara tog 1 cider och en drink igår.Vi har inte gjort mycket idag,solat på ballis en ministund(sen molnigt) Hämtade Sandra kl 15 hon skulle på fest till Karla.Kvällen avslutades med lite fotbolls EM
 
Söndag:Vaknade kl 7 av ont i ryggen som vanligt så jag får starta dagen med piller,inte kul alls :( Undra om det kan vara min relativt nya långkudde det onda kan komma av.Tog och tömde kudden på lite innehåll,det blev en hel icakasse :S
Sen tänker jag vända på madrassen då jag lägger mig ikväll.
Vi tränade på Gymet ikväll innan Christer stack till jobbet.Jag körde min vanliga träningsrutt :) trots att mitt ben värkte.Kommer nog från ryggontet tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0