Sista helgen i juni

Jaha då va denna sk "sommarmånad" till enda,och det har varit pissväder,inte en enda baddag :(
 
Lördag: 14 dagar kvar till semestern....Klockan ringde 5.25 och jag va inte ett dugg sugen på kliva upp.Jobbade till 17.
Undra om sviterna efter nattajobbet sitter i än ,för när jag kom hem blev jag så jättetrött helt plötsligt.
Nu har jag nyss ätit varmsmörgås och tagit en cider.
 
 
Såg en film innan sängdags "Transit",den va skaplig
 
Transit omslag
Nate och Robyn har tagit med sig barnen på en bilsemester genom USA. När de stannar på en rastplats så passar fyra bankrånare på, när ingen ser, att gömma bytet i deras bil. Ovetandes om det gömda bytet så har helyllefamiljen dragit på sig ett gäng känslokalla bankrånare som gör allt för att få tillbaka sitt byte.
 
Filmtime :)
 
Söndag:Vaknade 5 min innan klockan ringde,nämligen 05.20....dags för en ny arbetsdag 6.45-17
 
Ikväll hade vi middagsfrämmande,Patrik med sällskap :) Det va Tacos som stod på menyn,det smakade riktigt bra.
Dom va kvar här ända till 21 :) trots att Patte hade lite feber.
Christer tar några timmar ledigt och ser EM finalen med mig :))
Hejja Spanien!!
 
Nu blir det ett avsnitt av True Blood innan sängdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0