Tjoflöjt!!

Hörde när gubben satte nyckeln i låset när han kom hem i morse 06.30,men jag vägra ...vägra vakna riktigt och kliva upp.Somnade om till 8.30 så det får man vara glad för.
Efter jag intagit lite frukost knallade jag ner till kärringgrillen,orkade bara sola i 15 min.
När jag kom ut från grillen så regnade det förfullt :( å jag som hade tänkt ta en prommis.Men efter en stund slutade det och jag tog en PW med stavar på 3.7 km,det tog 37minuter.
Det blir ju inge Gym så länge det är Fotbolls EM pga att anhöriga får bara vara där efter 19,och Christer vill ju se fotbollen :P
På eftermiddagen for Christer till farmor,hem hade han med sig jäntan.Hon ska jobba på Humlan i morron,tur att hon får jobba nån dag hit & dit.
Ja vi får väl hålla på Sweden i kväll nu då...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0