Vart...vart är solen??

Åhhh undra om man kan få sitta så här i solen nångång
För vår del blev det först frukost, melodikrysset,sen i solariet 10-15 minuter.Vid 12 tiden stack vi ner till gymet,jag gick 3km PW på löpbandet och sen 30 minuter i gymet med mag,arm & benmaskiner :)).
Till lunch:
Dog sen 1 timme på soffan ;P
Skaffat en kul App på mobilen....min man är en utomjording
Vi grillade Jalapenohamburgare till middag,trots tråkväder ute.
Lägger in 2 bilder från pojkens fiskelyckaa igår :))
Blir nog rökt abborre av denna
Och rävmat av denna :P
Nu ska jag gå och starta grillen,magen kurrar..........
Lördagskvällen avslutades med en film & en drink
Christer tog en Captain Morgan & jag en Minttu m cola
,filmen hette"The strangers",den va skaplig
The Strangers omslag
Champagne, rosblad och tända ljus. Det var tänkt att denna kväll skulle firas. Allt planerat i detalj. Men Kristen McKay och James Hoyt anländer osams till hans familjs sommarhus efter ett bråk på en fest och inget blir som planerat. Häftiga diskussioner uppstår mellan paret, men när det mitt i natten knackar på dörren har de plötsligt helt andra problem att ta itu med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0