Första helgen i Mars

Ja då vart det helg igen och denna helg är jag ledig :)

Fredag:
Skönt att veta att man är 3dagars ledig då man slår upp ögonen.Christer vaknade alldeles förtidigt i morse,han la sig vid 6.30 och klev upp 10.Han har börjat sova lite sämre nu efter natt arbetet,tycker jag. Vi drog iväg tidigt på Birsta,skulle inhandla lite till Pattes gamla rum.Köpte även gardiner dom va dyra som tusan,framför allt omtagen...men det blev ju snyggt.På IKEA köpte vi en tvbänk,databord, 2 schäslonger och en litet runt bord.Våra snälla kompisar Nojja och Eva och hjälpte oss att få hem de 2 schäslongerna,dom fick åka två vänder...hua..hua
Så sen så har vi skruvat och skruvat hela hela kvällen,vi har varit vänner hela kvällen gubben och jag ;P .IKEA kan det här med massor av olika delar och skruvar till tusen.

Lördag: Idag har jag bytt gardiner i Nya rummet ,sov rummet och köket.Köket fick också nya gardiner.

Här kommer en bild på nya rummet





Köket





Det har tagit hela lördagen att fixa till detta.

Mamma ringde från Stockholm och sa att min lilla moster nu somnat in,skönt för henne.Det gick verkligen fort,i oktober var vi och shoppade på Birsta tillsammans. Och nu finns hon inte mer...
Det är så svårt att förstå....

                   

Söndag:Det blev en tur till Birsta idag igen,köpte kuddar och plädar till schäslongerna



Så här fint blev det :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Ni har det så fint hemma=) snygga gardiner o omtagen var jätte fräna=) Tråkigt med din moster:( <3 Kraam

2012-03-04 @ 10:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0