Helt slut...

Igår måndag så arbetade jag min 4:e dag på rad...gissa om jag va slut.Jaaa det var jag både i huvudet och fotskrälle.Slutade dagen med ett sommar semester schemamöte,vilket slut på en lång arbetshelg.

När jag kom hem dog jag i soffan,medans Christer åkte och tvättade bilen och hälsade på farmor.Slängde in en film Sandra lämnat här "Min brors flickvän" den va ingen höjdare

Min brors flickvän omslag När den ensamstående pappan Dan Ashburn träffar släkten stöter han oväntat på sin drömkvinna, som samtidigt råkar vara hans brors flickvän. Dan upptäcker snart att det är väldigt svårt att följa sina egna råd, även när man alltid har svar på allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0