16 maj = ledig

Klev upp rätt tidigt idag också...onödigt. Tog och åkte iväg på Apoteket och köpte ett par till "Kramstrumpor",dom va inte så tjocka.Har så fördömtat ont i benhinnorna i hö benet,det riktigt knarrar.
.......sexigt värre ;P
Christer vaknade på tok förtidigt,telefonen hade ringt vid 9 då jag va borta :((
Han klev upp och for iväg till farmor,sen tog han sin löprunda idag ist för i morron då det ska regna.
Jag ska ju försöka vila mitt ben så för mig blev det film,då han for. "Happy Feet 2" kollade jag på,den va bra men 1:an va bättre
Happy Feet 2 omslag
"Happy Feet 2" tar oss tillbaka till det magnifika Antarktis, där återser vi vår steppdansande pingvinhjälte men han har ett problem – hans son Erik har koreografifobi och har Den Mäktiga Sven, en pingvin som kan flyga, som sin största idol och förebild. Men Erik får lära sig om sin fars hjältemod när denne samlar hela Antarktis djurbefolkning, från små krill till gigantiska elefantsälar för att rädda deras värld från en säker undergång.
På eftermiddagen åkte vi en sväng på Birsta,bla på Elgiganten...Köpte varsinn present till barna våra :)
Roligt å få present då man minst anar det :)
Å Patrik han bjöd på kladdkaka som han bakat häromdagen
Nu blir det lite soffhäng innan det är dags att krama kudden...jobbar sen 2 dagar 6.45-17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0