Ledig en solig dag :)

Startade dagen med en Handledarutbildning på förmiddagen,den va riktigt bra,hoppas på en fortsättning.
När jag kom hem tog jag min dagliga prommis på 3 km,så härligt att promenixa i solen och med KORTBYXOR på...lovely :))
Benen har ju varit gömda i byxor i flera månader så nu blev det "Alla kvinns till rakning" ;P
Riktigt så luden var dom inte ;P...bilden är lånad så ni vet....
Gick sen upp på bageriet där vi bor och köpte "Estelle bakelse" :P....man får unna sig nångång.Och det är ju inte ofte det är prinsess dop
Bageriet stängde nästan samma tid jag kom dit så dom bjöd mig på två brödpaket :) Det har jag då aldrig varit med om förut.Det var "gårdagensbröd" men va gjorde det,men dom kanske inte får sälja så "gammalt" bröd.
säkert jättegott....
Sen så hade gubben min varit upp på spelbutiken och köpt biljetter till Gifmatchen på torsdag...han är för go han <3
Nu ska jag ta och fixa till lite middag..potäter,sill & ägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0