Ledig i dagarna 4:a :)

Fredag: Hade gärna sovit till 9 i allafall,men vaknade först då Christer kom hem,men somnade om till 8.Min förkylning har gått över i hosta,inge kul alls
Läste ut 2:a bok "Tusenskönor",den va lika bra och lättläst som den första
Christer åkte iväg till farmor och jag tog itu med tvätt och städ.
Nu ska jag gnälla också...på våra grannar.Skrev en lapp å la i brevlådan till dom.."Ni kan väl lägga ett lock över hinken med fimpar,det luktar fimp ända upp till oss"
En stor hink full med äckelfimpar....bläää.Nu får vi se om dom tar bort den.
Det blev lite fredagsmys ikväll med 3 rättersmiddag
Förrätt:
Middag:
Efterätt:
Ny glass från ICA...jag som älskar lakrits :P
Nu tar vi och kolla på lite hockey...sverige-ryssland
Lördag:Vaknade vi 7 av att Christer stökade i köket....gubbskrälle ;P <3
Har sovit hela natten utan hosta...skönt.
Tog mig ut på en kort prommis på 20 minuter,men bara det va jobbigt.Jobbigt att promenera när man har hosta och är förkyld.
Jag har heller aldrig skådat så mycke maskar på marken,det luktar mask t.o.m ...ÄCKLIGT!! Det gick inte att kryssa mellan dom heller...jag fick med mig masklik hem under skorna.
Fick tvätta skorna...bläää
Nu blir det Melodikrysset ..med faster och Ove :)  sen solning..
Fick besök av Patrik idag..han visade sina halsmandlar (ont när han sväljer)Dom var nog bland de värsta jag sett,stora som tusan & vita prickar överallt.Men det var bara en virus sa dom på VC.
Annars så har vi inte gjort mycket,jag hostar ju bara hela tiden.
Till middag ikväll blev Västerbottenspaj,det va riktigt gott
Innan hockeymatchen sverige-italien såg vi en film "Hamilton" den va bra
Hamilton - I nationens intresse omslag

När den svenske underrättelseofficeren Carl Hamilton infiltrerar en internationell liga som stulit avancerade svenska GPS-styrda raketvapen utsätts de för en dödlig attack av en grupp legosoldater med okänd uppdragsgivare. Hamilton undkommer massakern, men raketerna är försvunna. De stulna vapnen dyker senare upp i samband med ett terroristattentat där en somalisk fredspolitiker dödas. Samtidigt kidnappas en svensk vapentekniker. Sveriges statsminister engagerar sig i fallet och går med på att anlita ett privat säkerhetsbolag för en fritagning - under förutsättning att en svensk observatör följer med - Carl Hamilton. Detta blir upptakten till ett livsfarligt uppdrag som tar Hamilton från Somalias karga ödemark till Ammans gator och Stockholms skärgård. Han måste göra det som krävs - i nationens intresse.
Söndag: Sov till 8.30 ...skönt.Sen tog vi frukosten tillsammans med Tilde och nyhetsmorron,dom visade Kosläppet i Uppsala.Jag skulle vilja se ett Kosläpp live,det va så kul och se alla glada kossor som änligen fick komma ut på grönbete.
Hittade ett Kosläpp i närheten,hoppas vi kan se det.Tid för släppet kommer senare står det :)
Vid 12 tiden tog vi och for iväg till Timrå för lite gåbingo...ingen vinst denna gång heller :(
Eftersom det va jag som rattade bilen så rattade jag den till Birsta City....Christer bara tittade på mig,men va han inte visste va att det vankades lunch på IKEA :)) han blev nog lite förvånad va jag hade på G :P
När vi kom hem "dog" vi i varsinn soffa :P
Det blev en väldigt liten middag idag gjord på sill,ägg & pärer.Vi va mätta sen lunchen på IKEA tidigare.
Patte va sugen på kladdkaka han,så han satte igång att baka han.Inte hade han nån elvisp...
..så han gjorde sig en egen...den gick snabbt som tusan sa han ;P
Fick en hel massa rabattkuponger fr Ellos,dom saknar nog mig.Jag beställde 2 grejer då
Strandklänning & sommarklänning
När Christer gick till jobbet tog jag en prommis på 3km,sen blev det lite Vampire Diarie

Kommentarer
Postat av: Sandra Å

Älskar elvispen!!

2012-05-13 @ 23:23:45
URL: http://aldemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0