Måndag och ledig :)

Vaknade innan Christer kom hem från jobbet...typ 06.00...jättekul.Har typ hostat hela natten ....
Vid 10 åkte jag till Bibblan och hämtade en bok jag bokat,sen vidare ut på alnö.
Mamma,Bertil,Charlie(syrrans hund) och jag gick på en prommis på 5.3 km :).Trodde det skulle börja regna på oss,men vi klarade oss från det.
Mamma på strandpromenaden :)
Va även och köpte arbetskläder idag,jag ville ha en lång tunika som man kan ha tights till.Hittade en på
Jag blev väldigt nöjd :)
När jag kom hem hade gubben min precis kommit hem från sin löprunda...han är så duktig <3
Men jag som trodde att min benhinneinflammation hade läkt ut något så när,nu i eftermiddag svall smalbenet upp och det knakar då jag vickar på foten.Gör väldigt ont på framsidan,nu blir det lindning och VILA.Mamma ordinerar "Kramstrumpor" på,på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0