Måndag å ny vecka på G

Vaknade av så sorglig dröm,va på mosters gravplats :( undra om det va för att syrran och jag surrade om det igår.Vi ska troligast åka ner till Stockholm och besöka Håkan,kusin och se mosters gravsten som kommit på plats.Ska även gå till morbrors gravplats.
 
Idag var det dags för tvätt av sängkläder och säng dammsugning....
...nytt och frächt i sängen.
Vid 11 tiden kom Patrik på lunch :) Det är ju lite trist att vara solo hela dagarna så det blev lite sällis en stund.
Det kom ett paket med postbilen ända fram till dörren idag...mitt Tassimo paket med flera kaffepaket i.Fick ju en rabatt kupong på 200kr fr dom.Testade Cappuccino....
 
....inte så tokig
Har sett 2 avsnitt av SOA idag
Min andra hälft har gått och lagt sig och jag sitter med en kopp te och ser Homeland
,sen blir det sängen och lite läsning
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0