Sjukhus besök

Idag var det dag för återbesöket på Ortopeden och träffa doktorn som gjorde operation.Jag fick se röntgenbilder på före och efter op...fick en liten chock...jag har en skruv i tån.Doktorn förklarade och visade hur dom hade gjort...man lossar leden helt och hållet från foten och flyttar in den och skruvar ihop.Så det är inte konstigt att denna operation gör väldigt ont.Han sa att jag måste ta medicin tills det inte gör ont,måste jag öka sjukskrivningen var det bara att ringa...läkningsprocessen är lång.
Guuuud så vackert!! Men betydligt skönare sko.
Bandaget är nu iallafall väck,såhär ser det ut nu
Den är lite gul och torr fortfarande..han sa att tån kommer att luta in bättre sen då svullnaden lagt sig.
Skönt med bara plåster :))
Det blir en vinter i UGGs...men dom här va hyffsat fina...chokladbruna 399kr,halva priset på XXLsports.
Dom är även varmfodrade med fårull.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0